Els pnderweg - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Elsonderweg - WaarBenJij.nu Els pnderweg - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Elsonderweg - WaarBenJij.nu

Els pnderweg

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg

25 Juli 2019 | Nederland, Wormer

donderdag 25 juli

Het gaat goed ondanks de hoge temperaturen wat is het warm pfff.
Gisteren een volle dag gefietst en vandaag om ongeveer 13.30 gestopt, een biertje en salade dat was lekker.
Ik zit nu in Neuf Brisach een mooi plaatje met een eigen vesting.
Nog ongeveer 60 km naar Basel en dan de bocht om en de rhein verder volgen.
Ik kom steeds dichterbij en voelt goed en nog ongeveer 3 dagen fietsen, wat zal het vreemd zijn als ik stop ik zit in een bepaald ritme en dan fiets je gewoon de hele dag.
Eerst Basel aan doen en dan horen jullie verder.

Niet alleen hier puffen bij jullie ook maar gaat ook weer voorbij !!!!

Veel liefs els



  • 25 Juli 2019 - 16:36

    Deborah:

    Ja heerlijk!!! Ik fiets naast je

  • 25 Juli 2019 - 16:42

    Lucia:

    Ja wat een weertje hoor, ik dacht gisteren veel aan je had ook tochtje gefietst effe naar Tuitjenhorn en terug. 88 km. Ging goed ondanks de hitte, maar snap je d.d. Ritme en al die indrukken vervelen niet.
    Sterkte met de laatste loodjes en geniet ervan.
    Water doekje in de nek....pappen en nathouden maar


  • 25 Juli 2019 - 17:15

    Ria Vermeulen:

    Volgens mij lig je s'nachts nog te trappen

  • 26 Juli 2019 - 15:23

    Resi:

    Zal idd wel vreemd zijn niet met fietsen! Ga je gewoon met de fiets terug!
    Groeten vanuit Schotland x

  • 26 Juli 2019 - 17:24

    Carool De Groot:

    Jeetje Els wat gaat de tijd snel, maar je bent er bijna!
    Wat een presentatie! Misschien loopt het hele dorp voor je uit met
    burgemeester en al ha ha.
    Veel geluk en kracht toegewenst met de laatste loodjes....
    Liefs Carool

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wormer

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2019

Els onderweg

27 Juli 2019

Els onderweg

25 Juli 2019

Els pnderweg

23 Juli 2019

Els onderweg

21 Juli 2019

Els onderweg

Actief sinds 06 Juli 2019
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 1908

Voorgaande reizen:

06 Juli 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: